Поломка “Експрес Київ-Бориспіль”: пасажир не встиг на літак і “влетів на гроші”

Через поломку поїзда, один з пасажирів не встиг на літак. “Укрзалізниця” розслідує причини технічної несправності залізничного експреса “Київ-Бориспіль” та обіцяє докласти максимуму зусиль, щоб така ситуація не повторилася знову.

Про це повідомляє “Укрзалізниця” у себе на Facebook-сторінці.

Наголошується, що про ситуацію, що склалась було оперативно повідомлено відповідні служби аеропорту “Бориспіль”, щоб забезпечити посадку на рейси пасажирів, які перебували у поїзді. Крім того, в “Укрзалізниці” додала, що за таких погодних умовах, що склалися, свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини.

Однак, Громадське повідомляє, що все ж таки один з пасажирів не встиг на літак і змушений був купити новий квиток за 550 доларів.

Я мав летіти з пересадкою в Досі, Катар. Запізнився і купив квиток на завтра за 550 доларів,
— розповів Даніель.

Решту рейсів і пересадок йому переставили. 

Голова “Укрзалізниці” Євген Кравцов у себе на Facebook-сторінці попросив вибачення у пасажирів, та зазначив, що всі пасажири встигли на свої рейси.

https://24tv.ua/ukrayina_tag1119

Читайте также:  Профілактична робота Захарівського районного сектору з питань пробації із неповнолітніми правопорушниками

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *