Один з провайдерів відмовився транслювати “телеканали Медведчука” та Мураєва

Український ліцензований ОТТ-провайдер інтернет-телебачення за кордон Mediacast.TV відмовився з 18 липня від співпраці з каналами, що входять до медіахолдингу “Новини” (“112 Україна”, ZIK, NewsOne), а також Максі-ТВ.

Про це повідомляється на офіційній сторінці компанії у фейсбук. Як зауважують в компанії, рішення було прийняте через проросійську спрямованість контенту цих телеканалів.

“З 18.07.2019 сервіс Mediacast.TV припиняє мовлення антиукраїнських каналів: 112 Україна, ZIK, Максі-ТВ. Протягом останніх пів року ці канали змінили власників та політику мовлення в цілому. … Вказані канали були кілька разів позапланово ревізовані Національною радою на предмет розпалювання міжнаціональної ворожнечі, пропаганди держави-агресора та її органів, розповсюдження необ’єктивної інформації, самовільного внесення змін до програмної концепції. … Відмова від проросійських каналів – це наш спосіб боротьби за очищення інформаційного простору українців у всьому світі!”, – йдеться у повідомленні.

Читайте также:  Тайны бизнеса президента Украины. Опубликовано расследования об офшорах Владимира Зеленского

Не набридаємо! Тільки найважливіше! Жми! Підписуйся! Поділись! Читай тільки краще!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *